§ 1. Kontakt z nami

1. Właścicielem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem http://www.tiktak.com.pl, jest firma: Studio Projekt s.c., ul. Wysoka 19, 97-300 Piotrków Trybunalski, NIP 771-280-75-53.

2. Punkt odbioru osobistego jest zlokalizowany w sklepie:

Centrum Dziecięce TIK-TAK (w C.H. Carrefour)
ul. Przybyszewskiego 176/178; 93-120 Łódź
Godziny otwarcia:

pn-sob 10-20

ndz. 10-19

tel: 515-176-303

e-mail: biuro@tiktak.com.pl

§ 2. Zamówienia

1. Zamówienia można składać bezpośrednio na stronie http://www.tiktak.com.pl (po uprzednim zalogowaniu się na stronie przy użyciu loginu i hasła oraz wypełnieniu i zatwierdzeniu formularza do zamówień)

2. Klientem składającym zamówienie i dokonującym zakupu w sklepie internetowym http://www.tiktak.com.pl może być pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.

3. Minimalne zamówienie to 50 zł brutto.

4. Dokonując zamówienia na stronie http://www.tiktak.com.pl klient akceptuje i zgadza się z regulaminem sklepu internetowego.

5. Wszystkie ceny podane w naszym sklepie dotyczą tylko sprzedaży internetowej i są cenami brutto wyrażonymi w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT. Ceny znajdujące się na stronie http://www.tiktak.com.pl nie są ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (art. 71).

6. Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu drogą elektroniczną.

7. Potwierdzenie zamówienia nastąpi drogą elektroniczną na adres e-mail podanym przez Państwa w trakcie rejestracji, najpóźniej w drugim dniu roboczym następującym po zamówieniu. Jeżeli w przeciągu 72 godzin zamówienie nie zostanie potwierdzone należy je uznać za anulowane.

8. Zastrzegamy sobie możliwość anulowania zamówienia w szczególnych przypadkach, po uprzednim poinformowaniu Państwa i podaniu przyczyny.

9. W przypadku nietypowych zamówień na artykuły dziecięce lub przed przyjęciem zamówienia na meble (Pinio, Timoore, Klupś), możemy zażądać od Państwa zaliczki w wysokości 60% wartości zamówienia.

10. Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie są nowe.

§ 3. Czas realizacji zamówienia

1. Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności zamówionego towaru. Staramy się aby większość towarów była dostępna w każdej chwili, jednak ze względu na ogrom ilości towaru oraz ich różnych wzorów i kolorów nie zawsze jest to możliwe. Z tego powodu bardzo prosimy o to, aby w chwili składania zamówienia skontaktować się z nami i sprawdzić aktualną dostępność.

2. Produkty znajdujące się na naszej stronie, mogą być chwilowo niedostępne.

3. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych. Na czas realizacji składa się przygotowanie przesyłki w sklepie i czas dostarczenia przesyłki. W przypadku zamówienia towaru, który nie jest dostępny w chwili złożenia zamówienia termin realizacji może wydłużyć się do 21 dni roboczych. W szczególnych przypadkach, po uprzednim powiadomieniu kupującego i uzgodnieniu nowych warunków, termin realizacji zamówienia może ulec zmianie, bądź zamówienie zostanie anulowane.

4. Realizujemy zamówienia na terenie Polski oraz Europy

 

§ 4. Sposoby i koszty dostawy

1. Zamówienia powyżej 400 zł brutto przesyłane są na nasz koszt (nie dotyczy mebli).

2. Koszt przesyłki za zakupy o łącznej wartości do 400 zł brutto pokrywa Kupujący.

3. Zamówiony towar (z wyjątkiem mebli) przesyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej (DPD). Koszt wysyłki podany w tabeli poniżej.

Waga paczki Cena

płatność z góry 0 - 30 kg

przesyłka pobraniowa 0-30 kg

13 zł

16,50

W przypadku transportu mebli przez firmę transportową koszt wysyłki wynosi 123 zł brutto (kierowca nie wnosi mebli) lub na terenie Łodzi i okolic naszym transportem po indywidualnym wyliczaniu kosztów transportu.


4. Istnieje możliwość bezpłatnego odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym mieszczący się w: Sklepie Tik-Tak (C.H. Carrefour), ul. Przybyszewskiego 176/178, 93-120 Łódź, tel. 515-176-303. Płatność przy odbiorze osobistym.

 

§ 5. Sposoby płatności

1. Płatność za pobraniem- przesyłka kurierska.

2. Przedpłata:

a) przelew na konto bankowe z podaniem nr zamówienia (w tytule przelewu).

Numer naszego konta to: 16 1050 1461 1000 0090 6698 1227 (ING Bank Śląski)

b) Przelewy24

3. UWAGA! Wysyłka zamówienia następuje po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie bankowym lub koncie PayU.

 

§ 6. Reklamacje i gwarancje

1. Bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki w momencie jej dostarczenia i w razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o kontakt z nami i o spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Wszelkie reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych wynikłych w transporcie będą uwzględniane tylko na podstawie wyżej wymienionego protokołu.

2. Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta lub importera przez 12 miesięcy. Dla wybranych produktów okres ten jest dłuższy i wynosi 24 miesiące.

3. Podstawą do zgłoszenia towaru do naprawy gwarancyjnej jest karta gwarancyjna. Jeżeli nie była ona dołączona do towaru, należy okazać paragon lub fakturę zakupu.

4. Zgłoszenia reklamacyjne są rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu Cywilnego.

5. Do zakupionych towarów dołączona jest karta gwarancyjna. Prosimy wysyłać towary z reklamacją na adres producenta lub serwisu. Wszelkie adresy dostępne są w naszym biurze obsługi pod nr tel 515 176 303.  Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, wówczas dokumentem potwierdzającym prawo do gwarancji jest załączony do zamówienia dowód zakupu. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionej reklamacji, nieobjętej gwarancją klient ponosi wszelkie koszty związane z przesyłkami.

6. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

§ 7. Zwrot towaru

1. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki klient ma prawo  odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, po uprzednim poinformowaniu sprzedającego (Studio Projekt s.c.), składając odpowiednie oświadczenie na piśmie (lub drogą elektroniczną w postaci wiadomości e-mail).

Link do pobrania dokumentu „Oświadczenia o odstąpieniu od umowy”

Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie konsumentowi - osobie fizycznej dokonującej z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

3. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, w przeciągu 14 dni, zwrócimy Państwu równowartość zakupionego towaru na wskazane przez Państwa konto. 

W przypadku poniesienia przez Państwa kosztów wysyłki zwracanego towaru zostanie ona Państwu zwrócona do wysokości kosztów standardowej przesyłki stosowanej przez naszą firmę w przypadku wysyłki to jest 13 PLN.

4. Zwrotom nie podlegają produkty:

• wykonane na specjalne zamówienie klienta.
• rzeczy dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

§ 8. Ochrona danych osobowych

1. Podanie danych osobowych przy składaniu zamówienia jest dobrowolne, jednakże nie podanie tych danych spowoduje, iż nie będziemy mogli zrealizować zamówienia.

2. Dane osobowe klientów są chronione ustawą „O ochronie danych osobowych” z dn. 29.08.1997r. (Dz.U. z 1977r. nr 133, poz. 883)

3. Dane osobowe uzyskane od Państwa są wykorzystywane wyłącznie przez naszą firmę i nie są udostępniane żadnym firmom ani osobom fizycznym.

4. Dane te są wykorzystywane w procesie realizacji zamówienia i dla celów marketingowych naszej firmy.